Με χαρά σας ανακοινώνουμε την έναρξη λειτουργίας της καινούριας ιστοσελίδας μας ! Σε ότι αφορά το σχολικό έτος 2014-15 και εξής μπορείτε να ενημερωθείτε στην διεύθυνση :
dim-flogit.chal.sch.gr/site/
Αγαπητοί επισκέπτες,
σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του 10/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Φλογητών-Ν.Πλαγίων.
Μέσα από την ιστοσελίδα μας επιθυμούμε να επικοινωνούμε μαζί σας,να μοιραζόμαστε τις σκέψεις και τους στόχους μας αλλά και να σας παρουσιάζουμε τις δημιουργίες,τις δράσεις και εκδηλώσεις σε παιδαγωγικό,διδακτικό και κοινωνικό επίπεδο του σχολείου μας.
Φιλικά
Η Διευθύντρια,οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Διαγωνισμό έκθεσης - διηγήματος και ζωγραφικής διοργανώθηκε από κοινού από τους Πολιτιστικούς Σύλλογους Νέων Φλογητών και Νέων Πλαγίων σε συνεργασία με το 10θέσιο Δημοτικό Σχολείο Ν. Φλογητών -Ν. Πλαγίων. Το θέμα αφορούσε τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι πρόσφυγες-πρόγονοι των κατοίκων των δύο περιοχών φθάνοντας στην Ελλάδα και τη Χαλκιδική. Αφορμή ήταν η συμπλήρωση 90 χρόνων(1924-2014) από την άφιξη και εγκατάστασή τους από Μικρά Ασία και Ανατολική Θράκη αντίστοιχα. Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού εξασκήθηκαν στο γραπτό λόγο (έκθεση, διήγημα, χρονογράφημα) και οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού στη ζωγραφική. Οι συμμετοχές έφθασαν τις 70 περίπου, ενώ όλη η προσπάθεια πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στη σχολική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Η διόρθωση των γραπτών έγινε σε πρώτο βαθμό από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και στη συνέχεια τα κείμενα που ξεχώρισαν διορθώθηκαν από τη φιλόλογο του γυμνασίου Νέας Τρίγλιας Ιωάννα Στεφανίδου. Τα γραπτά που ξεχώρισαν από τους μαθητές των Νέων Φλογητών ήταν της Μαρίνας Γιαλαγκολίδου, της Ελισάβετ Μαλλιαρά και του Νίκου Ταμπούρλου και από τους μαθητές των Νέων Πλαγίων, του Βαγγέλη Μαμίδη, της Κωνσταντίνας Καλφόγλου και της Σοφίας Λαζαρίδου. Στα παιδιά αυτά επιδόθηκαν τα χρηματικά έπαθλα των 50 (πρώτοι), 30 (δεύτεροι) και 20 ευρώ (τρίτοι) αντίστοιχα. Σε όλους τους μαθητές απονεμήθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νέων Πλαγίων προσέφερε σε όλους τους μαθητές το βιβλίο του εκπαιδευτικού Ν. Μπανάκη, που αναφέρεται στην ιστορία των Νέων Πλαγίων.
Μιλώντας σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέων Φλογητών Βάιος Μαυρίδης επεσήμανε ότι στόχος της προσπάθειας ήταν να τιμηθεί η μνήμη εκείνων των ανθρώπων που έδωσαν τη ζωή τους για τη δημιουργία των σημερινών χωριών με αφορμή τη φετινή συμπλήρωση 90 χρόνων από την ανταλλαγή των πληθυσμών. Παράλληλα δόθηκε το κίνητρο στους μαθητές να ασχοληθούν με την τοπική ιστορία και την πορεία των προγόνων τους σε εκείνες τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. «Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη διευθύντρια του σχολείου Τζούλια Τάπαλη και όλους τους εκπαιδευτικούς που υιοθέτησαν την πρόταση μας και ουσιαστικά την υλοποίησαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στη φιλόλογο κ. Στεφανίδου η οποία συνέβαλλε και αυτή στην πραγματοποίηση της δράσης. Η συνεργασία των δύο πολιτιστικών συλλόγων θα έχει συνέχεια με αποκλειστικό γνώμονα την προσφορά στη νεολαία» επεσήμανε ο κ. Μαυρίδης.
Την ικανοποίηση της εξέφρασε και η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέων Πλαγίων Χρυσούλα Παπαγεωργίου, τονίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά εμβαθύνουν στην τοπική ιστορία και κυρίως στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι εκείνοι, οι οποίοι ουσιαστικά κλήθηκαν να ιδρύσουν τα δύο χωριά. Με τη σειρά της συνεχάρη το εκπαιδευτικό δυναμικό του σχολείου για τη στήριξη που παρείχε στην πρωτοβουλία των συλλόγων.
Παράλληλα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα όλων των δράσεων που πραγματοποίησε το σχολείο.
To πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Ο κόσμος των συναισθημάτων μέσα από τα μάτια των παιδιών» έλαβε χώρα στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Φλογητών -Ν.Πλαγίων στο Ολοήμερο Τμήμα. Η υπεύθυνη του προγράμματος ήταν η Φωτοπούλου Γεωργία Δασκάλα-Υπεύθυνη του Ολοήμερου Τμήματος του σχολείου, με τη συμμετοχή των παιδιών του Ολοημέρου.
Δημιουργήθηκε έχοντας ως βασικό κριτήριο την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο παιδαγωγικό κομμάτι της εκπαίδευσης γενικότερα. Η ανάπτυξη της ικανότητας για αυτοεπίγνωση, η έκφραση των συναισθημάτων και η καλλιέργεια της ικανότητας για ενσυναίσθηση είναι μερικοί από τους στόχους που τέθηκαν.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικές ασκήσεις, ζωγράφισαν συναισθήματα με το δικό τους τρόπο, κατάφεραν να εκφράσουν τα συναισθήματά του λεκτικά και μη λεκτικά. Έφτιαξαν το δέντρο της αγάπης, έκαναν κολάζ από περιοδικά και δημιούργησαν κουτιά συναισθημάτων, τοποθετώντας σε κάθε κουτί το ανάλογο συναίσθημα που ένιωθαν τη συγκεκριμένη στιγμή. Αυτό που τους άρεσε ιδιαίτερα ήταν ο μαθητής/τρια της εβδομάδας. Κάθε βδομάδα για έναν διαφορετικό μαθητή οι υπόλοιποι συμμαθητές τους έγραφαν σε ένα φύλλο χαρτί, που ήταν κρεμασμένο σε πίνακα, θετικά πράγματα. Από τις πιο σημαντικές πλευρές του προγράμματος ήταν ότι άρχισαν να ξεχωρίζουν καλύτερα στον εαυτό τους και στους άλλους, τα θετικά τους σημεία, τις ικανότητές τους περισσότερο, και λιγότερο τις αδυναμίες τους.
Μετά τη γνωριμία τους με τα συναισθήματα, τα παιδιά κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα Αλφαβητάρι Συναισθημάτων. Αφού είχαν προηγηθεί αρκετές ασκήσεις και δραστηριότητες, και με θεματικό άξονα τα συναισθήματα για το κάθε γράμμα της ελληνικής αλφαβήτου έλεγαν αυθόρμητα και ένα συναίσθημα. Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, τα παιδιά αυτοβούλως ζωγράφισαν όποιο συναίσθημα επιθυμούσαν και κάποιες από τις ζωγραφιές τους τοποθετήθηκαν στο εξώφυλλο και στο οπισθόφυλλο.
Στο τελευταίο μέρος του προγράμματος, τα παιδιά κλήθηκαν να δημιουργήσουν μια μικρή ιστορία, χρησιμοποιώντας και συναισθήματα, για να περιγράψουν διάφορες καταστάσεις που να αφορούν στην ιστορία. Η ιστορία, που έκαναν, στηρίχθηκε στο Διδακτικό Σενάριο «Storybird: Δημιουργία Ιστορίας» από το οποίο επιλέχθηκαν και οι εικόνες. Το συγκεκριμένο Διδακτικό Σενάριο έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να δημιουργήσουν τη δική τους ιστορία και να τη δημοσιεύσουν στη ιστοσελίδα του σχολείου τους. ¨Είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, το οποίο είναι κατάλληλο για παιδιά από την ηλικία του νηπιαγωγείου έως και την ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές όχι μόνο να δημιουργήσουν οι ίδιοι αλλά και να διαβάσουν και τις ιστορίες άλλων παιδιών.
O κόσμος των συναισθημάτων από την πλευρά των παιδιών
Η γωνιά των Συναισθημάτων
Ζωγραφίζοντας Συναισθήματα
Στα πλαίσια της εργασίας της Ε΄ και Στ’ τάξης «Ψηφίδες του Βυζαντίου» επισκέφτηκε το σχολείο μας η κ. Τιγκίρη Αικατερίνη ,η οποία με βοηθούς την κ.Μπεχτσάκη Χριστίνα και τους εκπαιδευτικούς των παραπάνω τάξεων,έδειξε στους μαθητές πώς να επεξεργάζονται αγιογραφίες σε κεραμίδι από σπίτια του εποικισμού με την τεχνοτροπία της λαϊκής τέχνης.Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενθουσιώδης και το αποτέλεσμα της δουλειάς όλων μας εντυπωσιακό!
Ευχαριστούμε θερμά τις δύο κυρίες για την εθελοντική συμμετοχή τους και την κατάθεση της τεχνογνωσίας τους,καθώς και τον κ.Αθανάσιο Τιγκίρη για την πολύτιμη βοήθεια του!
Καλές γιορτές με υγεία σε όλους!!
Στις 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή μας , αφιερωμένη στους ήρωες του 1821.
Τη γιορτή διοργάνωσαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των Δ’-Ε’-ΣΤ’ τάξεων.
Οι μαθητές έδωσαν ηχηρό το μήνυμα της ελευθερίας με θεατρικά δρώμενα ,αφηγήσεις γεγονότων και πολλούς παραδοσιακούς χορούς.
Ευχαριστούμε θερμά τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Φλογητών-Ν.Πλαγίων που προσέφεραν στους μαθητές παραδοσιακές φορεσιές για την εκδήλωση του Σχολείου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΟΡΗΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Στα πλαίσια των δράσεων του Παρατηρητηρίου για την πρόληψη της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού στα Σχολεία της Π.Ε Ν.Χαλκιδικής πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση για θέματα σχετικά με την πρόληψη και παρέμβαση σε περιπτώσεις ενδοσχολικής βίας τη
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014 στον Πολύγυρο.
Η Διευθύντρια του Σχολείου Τάπαλη Νερ. παρουσίασε τις δράσεις του Δικτύου κατά της βίας Σχολείων Ν.Χαλκιδικής
Σέβομαι κάθε μορφή ζωής.
Απορρίπτω τη βία.
Μοιράζομαι με τους άλλους .
Ακούω για να καταλαβαίνω.
Προστατεύω τον πλανήτη.
Ανακαλύπτω και πάλι την αλληλεγγύη.
Επειδή οι πόλεμοι αρχίζουν
στο νου των ανθρώπων
γι αυτό στο νου των ανθρώπων
πρέπει να οικοδομήσουμε
την προστασία της Ειρήνης
(Ιδρυτική Πράξη της UNESCO,1945)
Αναζητώντας τα αίτια της ενδοσχολικής βίας ,τα παιδιά του τμήματος Ελληνομάθειας (Δράση 2 του ΔΙΑΠΟΛΙΣ) και η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος ,
Άννα Παπαγιαννάκη, κατέληξαν ότι το φαινόμενο ,συχνά, συνδέεται με εκδηλώσεις ρατσιστικής συμπεριφοράς και αποφάσισαν να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια σε κάθε μορφή ρατσισμού και βίας μέσα από ζωγραφιές.
Το σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση κατά του Σχολικού Εκφοβισμού ,που οργανώθηκε από το Δίκτυο Σχολείων κατά της βίας του Ν.Χαλκιδικής, με δύο θέματα:
- ένα βίντεο όπου τα παιδιά της Ε΄και της ΣΤ΄τάξης δίνουν τον ορισμό του Σχολικού Εκφοβισμού και προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης του και
- την αφήγηση μίας ιστορίας σε μορφή ποιήματος!
Συγχαίρουμε τα παιδιά για την άψογη και συγκλονιστική εμφάνιση τους και ευχαριστούμε τους δασκάλους τους που συνέβαλαν σε αυτήν την προσπάθεια καθώς επίσης και την διευθύντρια μας που υπήρξε ακούραστη αρωγός!
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ
H ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
OI ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ
Η ενδοσχολική βία τείνει να αποτελέσει μια σύγχρονη μάστιγα μέσα στη σχολική κοινότητα! Τα παιδιά του σχολείου μας, ευαισθητοποιημένα απέναντι στο φαινόμενο και μέσα στα πλαίσια των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται με αφορμή την ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας ( 6 Μαρτίου), εξέφρασαν την αντίθεση τους στο
« bullying» μέσα από συνθήματα και ζωγραφιές!
Το θέμα της δράσης είναι: «+δημιουργώ» και στόχος είναι τόσο η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα βίας και εκφοβισμού, όσο και η ανάδειξη θετικών προτύπων συμπεριφοράς, καθώς και της αξίας της ανάπτυξης σχέσεων που στηρίζονται στο σεβασμό, την κατανόηση και την αποδοχή.
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σ. Κεδίκογλου, και το Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, που λειτουργεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους και με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, καλούν τους μαθητές τις μαθήτριες της Δημοτικής Εκπαίδευσης και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, να συμβάλλουν με τις εικαστικές δημιουργίες τους.
Στο πλαίσιο αυτής της δράσης:
Α. Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, εκφράζοντας προσωπικά τους βιώματα, επιθυμίες και ελπίδες για μια καθημερινή σχολική ζωή χωρίς βία, καλούνται να δημιουργήσουν την Αφίσα του Παρατηρητηρίου Πρόληψης της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, ατομικά ή ομαδικά (μέχρι 5 άτομα), σε χαρτί διαστάσεων Α3.
Οι μαθητές του Σχολείου μας ,ευαισθητοποιημένοι στα θέματα κατά της βίας στα Σχολεία,αφού είμαστε και από τα πρώτα Σχολεία στο Ν.Χαλκιδικής που ίδρυσαν το ,<Δίκτυο Σχολείων κατά της βίας> μαζί με τα Δημοτικά Σχολεία
3ο Ν.Μουδανιών,Παραλίας Διονυσίου και Σημάντρων συμμετέχουμε στην παραπάνω δραστηριότητα .
Οι μαθητές ζωγράφισαν τα έργα τους και στη συνέχεια η επιτροπή επέλεξε 1 αφίσα, η οποία και στάλθηκε στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό
ΘΕΜΑ: «Διενέργεια Προγράμματος Ε.Υ.Ζ.Η.Ν. στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»
Μετά την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν. (Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων) κατά το σχολικό έτος 2012-2013, και λαμβάνοντας υπόψη το Φ.Ε.Κ. 1139/28-7-2010, Άρθρο 4, Παράγραφος 6 (Φυσική Αγωγή, Δείκτες Κινητικής και Σωματικής Ανάπτυξης), το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων συνεχίζει την υλοποίησή του και την τρέχουσα σχολική χρονιά (2013-14).
Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί από 27/1/2014 έως 10/4/2014 και περιλαμβάνει τις παρακάτω αξιολογήσεις:
1. Αξιολόγηση σωματικής διάπλασης μαθητών: στα Δημοτικά Σχολεία θα γίνει από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και στα Νηπιαγωγεία από τους Νηπιαγωγούς Αξιολόγηση φυσικής κατάστασης μαθητών Δημοτικών σχολείων: από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής
2. Αξιολόγηση των συνηθειών διατροφής και φυσικής δραστηριότητας των μαθητών των Δημοτικών σχολείων (μέσω ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολείων)
Το σύνολο των αξιολογήσεων (ανθρωπομετρία, φυσική κατάσταση και ερωτηματολόγιο) θα εισαχθεί στη Διαδικτυακή Πλατφόρμα για το Πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι μετρήσεις θα γίνονται σε όλους / ες τους / τις μαθητές / τριες που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (δηλαδή διαθέτουν Α.Δ.Υ., σε ισχύ, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις). Εξαίρεση αποτελεί το παλίνδρομο τεστ αντοχής, για το οποίο απαιτείται ενυπόγραφη δήλωση γονέα / κηδεμόνα .
Οι μετρήσεις γίνονται από τον εκπαιδευτικό ΠΕ11 της σχολικής μονάδας ή από κλιμάκια εκπ/κών ΠΕ11 (οι οποίοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο και απασχολούνται για τις ανάγκες του προγράμματος για το υπόλοιπο του υποχρεωτικού τους ωραρίου). Τα κλιμάκια συστήνονται για τον σκοπό αυτό, από την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από πρόταση της Ομάδας Φυσικής Αγωγής. Η οικεία Ομάδα Φυσικής Αγωγής αναλαμβάνει και τον συντονισμό του έργου του αντίστοιχου κλιμακίου.
Για την πρώτη πρόσβαση στην Διαδικτυακή πλατφόρμα υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής του σχολείου. Μετά την ολοκλήρωση της εισαγωγής του συνόλου των μετρήσεων κάθε παιδιού θα γίνεται αυτόματη επεξεργασία των δεδομένων και θα δημιουργείται μονοσέλιδη Ατομική Αναφορά για κάθε μαθητή με τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων. Οι αναφορές θα πρέπει να εκτυπωθούν και να παραδοθούν στους μαθητές ή στους γονείς τους στο πλαίσιο εκδήλωσης στο σχολείο.
Για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των μαθητών, η καταγραφή των μετρήσεων των μαθητών στην ηλεκτρονική φόρμα θα γίνεται μόνο με τη χρήση του Αριθμού Μητρώου.
Το πρόγραμμα διεξάγεται υπό την επιστημονική παρακολούθηση του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Με την ευκαιρία έναρξης του προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν. για το σχολικό έτος 2013-2014 θα θέλαμε να διευκρινίσουμε και πάλι τα εξής:
1) Το πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν. στοχεύει στη διασφάλιση της υγιούς ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων, μέσα από την υιοθέτηση ισορροπημένων συνηθειών διατροφής και σωματικής δραστηριότητας.
2) Μια από τις δράσεις του Ε.Υ.ΖΗ.Ν. είναι η διαχρονική καταγραφή των σωματομετρικών χαρακτηριστικών, της σωματικής δραστηριότητας και της φυσικής κατάστασης όλων των μαθητών των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων της χώρας. Ο χαρακτήρας του προγράμματος θα επιτρέψει την έγκαιρη πρόληψη υγείας για τα παιδιά και τους εφήβους, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου αυτή δεν θα ήταν εφικτή λόγω γεωγραφικών, οικονομικών ή άλλων περιορισμών.
3) Η διαδικασία των αξιολογήσεων και η δημιουργία των Ατομικών Αναφορών γίνεται αυτόματα στην Διαδικτυακή Πλατφόρμα (Διαθέσιμη στο https://eyzin.minedu.gov.gr). Επίσης, δεν εισάγεται το όνομα του μαθητή παρά μόνο ο αριθμός μητρώου, διασφαλίζοντας έτσι πλήρως τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών.
4) Η περιήγηση στον ιστότοπο του προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν (https://eyzin.minedu.gov.gr) προσφέρει πολύτιμο υλικό για τους εκπαιδευτικούς καθώς και πλήθος χρήσιμων πληροφοριών για μαθητές και γονείς. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΠΕ 11 έχουν ενημερωθεί εκτενώς σε σχετική ημερίδα και είναι σε θέση να παράσχουν όλη τη σχετική ενημέρωση σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ε.Υ.ΖΗ.Ν
(Εθνική Δράση Υγείας για τη ΖωΗ των Νέων)
Αξιότιμε γονέα,
1) Το πρόγραμμα Ε.Υ.ΖΗ.Ν. σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, για να δίνει
στους μαθητές και τους γονείς/κηδεμόνες τους πολύτιμες πληροφορίες για το ρυθμό ανάπτυξης των
παιδιών, το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης και την επάρκεια των διατροφικών τους
συνηθειών.
2) Μια από τις δράσεις του Ε.Υ.ΖΗ.Ν. είναι η διαχρονική καταγραφή των σωματομετρικών
χαρακτηριστικών, της σωματικής δραστηριότητας και της φυσικής κατάστασης όλων των μαθητών
των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας. Το πρόγραμμα θα λειτουργήσει
προληπτικά για τη διασφάλιση καλής υγείας των παιδιών και των εφήβων, ακόμα και σε
περιπτώσεις όπου αυτή δεν θα ήταν εφικτή λόγω γεωγραφικών, οικονομικών ή άλλων
περιορισμών.
3) Η διαδικασία των αξιολογήσεων και η δημιουργία των Ατομικών Αναφορών γίνεται αυτόματα στην
Διαδικτυακή Πλατφόρμα του Υπουργείου χωρίς να εισάγεται το όνομα του μαθητή,
διασφαλίζοντας έτσι πλήρως τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών.
4) Λειτουργεί ήδη ο ιστότοπος του προγράμματος Ε.Υ.ΖΗ.Ν. (https://eyzin.minedu.gov.gr). Η
περιήγηση στον ιστότοπο του προγράμματος προσφέρει πλήθος χρήσιμων πληροφοριών
για μαθητές και γονείς. Μέσα από τον ιστότοπο μπορείτε να γραφτείτε για να λαμβάνετε το
newsletter του προγράμματος και να παρακολουθείτε τις δράσεις του στο Facebook.
5) Στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί, με το παλίνδρομο τεστ, η αξιολόγηση της
αερόβιας αντοχής του παιδιού σας (μία μέτρηση που προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για την
καρδιοαναπνευστική υγεία του παιδιού). Το τεστ περιλαμβάνει τρέξιμο μεταξύ δύο γραμμών που
απέχουν 20 μέτρα με σταδιακά αυξανόμενη ταχύτητα μέχρι που το παιδί να αισθανθεί κούραση και
να σταματήσει. Αν συμφωνείτε να συμμετάσχει το παιδί σας στο παλίνδρομο τεστ,
παρακαλούμε υπογράψτε την παρακάτω δήλωση ως συγκατάθεση για τη συμμετοχή του.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
(Παρακαλούμε η παρούσα Δήλωση Συγκατάθεσης να επιστραφεί στο σχολείο έως την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014)
Ο Γονέας/Κηδεμόνας
Όνομα: _____________________________________________
Υπογραφή:____________________________________________
ΝΕΑ ΦΛΟΓΗΤΑ
ΝΕΑ ΠΛΑΓΙΑ